De Ludger glossy wil op een eigentijdse wijze het verhaal vertellen van Ludger, bode, zwerver en vreemdeling. Een confrontatie tussen twee culturen, ingebed in het verhaal van Gelderland.
De deskundige redactie legt een verbinding tussen oude culturele lagen en de hartslag van vandaag. Zij informeert de lezers over tot de verbeelding sprekende gebeurtenissen, handelingen, cultuur en culturele verschillen, de geschiedenis in relatie tot het heden, maar ook over hoe wij anno 2020 de invloeden van Ludger nog merken.
De vormgeving is eigentijds, beetje eigenwijs, maar altijd met een doel de lezer te binden, boeien en te behouden. Het kleurgebruik is zoveel mogelijk in full colour. Duidelijke typografie en sprekende fotografie.
De Ludger glossy verschijnt voor het nationaal symposium op vrijdag 22 oktober 2021
Verschijningsdatum: 22 oktober 2021
Frequentie: eenmalig
Oplage: 5.000 exemplaren
Drukprocedé: offset
Formaat: 230 x 297 mm
Omvang: 92 pagina’s
Formaat: bladspiegel 230 x 297mm, zetspiegel 200 x 270 mm
Papiersoort: omslag 250 gr. HV silk MC 1/0 voorzien van glanslaminaat. Binnenwerk 100 gr. HV mat opdikkend MC
Afwerking: garenloos gebrocheerd
Advertentievormen en tarieven
Advertenties: breedte x hoogte in mm. Uitvoering: Kosten per plaatsing bij:
2/1 pagina 430 x 277 full colour € 1950
1/1 pagina 200 x 270 full colour € 1250
1/2 pagina 200 x 133 of 98 x 270 full colour € 688
1/4 pagina 200 x 62,5 of 98 x 133 full colour € 349
Opmaakkosten
2/1 pagina € 225
1/1 pagina € 195
1/2 pagina € 125
1/4 pagina € 95
Extra mogelijkheden
• achterpagina: 15% toeslag op de plaatsingskosten
• omslag 2 en 3: 10% toeslag
• voorkeursplaatsing: 5% toeslag
• kosten bijlagen en inserts op aanvraag
Verspreiding
Aan donateurs, losse verkoop in boekhandels en kiosken en aan geïnteresseerden en adverteerders.
Aanleveren digitaal advertentiemateriaal
Digitaal advertentiemateriaal dient als PDF, EPS of TIFF aangeleverd te worden, of opgemaakt in Adobe InDesign. Het materiaal dient voorzien te zijn van alle gebruikte fonts en illustraties, alsmede een duidelijk voorbeeld (print of PDF). Alle gebruikte afbeeldingen dienen ‘hi-res’ (hoge resolutie) te zijn. Let u er bij kleurenadvertenties op, dat u geen RGB-kleuren gebruikt of naast full colour nog steunkleuren toevoegt.
Als de uitgever het materiaal niet volgens de aanlevervoorwaarden ontvangt, kunnen er kosten doorberekend worden voor de te maken aanpassingen. De volledige aanlever-voorwaarden voor digitaal materiaal zijn te vinden op https://www.monumentaal.com/aanleveren-materiaal.
Mediabrochure
Klik hier voor de Mediabrochure 2021
Advertentieverkoop
MONUMENTAAL Uitgeverij
t.a.v. Advertentie-afdeling, Mirjam Buitendam
T: (030) 302 03 98 of (06) 13 05 42 02
El: mirjam@monumentaal.com
* Prijzen zijn exclusief BTW